1

Coregasm – trening

Ostatnimi czasy zrobiło się głośno na temat „coregasm” (polskiego odpowiednika jeszcze nie ma), czyli orgazmu występującego podczas ćwiczeń fizycznych. Wiele kobiet się z nim spotkało, ale żadna o tym nie mówiła, do czasu aż ktoś powiedział o tym otwarcie… i się zaczęło.

Tanie suplementy

Według ekspertów, tak wygląda trening zwiększający prawdopodobieństwo wystąpienia „coregasm”:

1) Unoszenie prostych nóg w zwisie – wisząc swobodnie na drążku, unieś proste nogi na wysokość głowy, przytrzymaj przez chwilę i opuść. UWAGA: Nie wykonuj machnięć nogami. 1 seria, 5 powtórzeń.

2) Unoszenie skośne kolan w zwisie – wisząc swobodnie na drążku, złącz kolana, a następnie unoś je, skręcając tułów raz w lewą, a raz w prawą stronę. 1 seria, 20 powtórzeń

3) Unoszenie jednonożne bioder (leżąc) – połóż się płasko na plecach, jedną nogę ugnij tak aby stopa była przy kolanie drugiej nogi. Następnie unoś biodra i prostą nogą do chwili aż ciało znajdzie się w linii prostej, utrzymaj tak długo jak możesz, odpocznij 30 sekund i zmień nogi.

4) Spięcia brzucha leżąc z unoszeniem nóg i rąk – leżąc płasko na ziemi, ręce wyprostowane nad głową. Unoś jednocześnie wyprostowane nogi i ręce, tak aby zetknęły się nad brzuchem. UWAGA: Staraj się nie pracować nadmiernie mięśniami szyi. 1 seria, 15 powtórzeń.

5) Podrzuty piłką lekarską z ławki rzymskiej, głową w dół – weź piłkę lekarską (lekką! tak aby nie zrobić sobie krzywdy) i połóż się na ławce rzymskiej głową w dół. Wypychaj piłkę w stronę sufitu jednocześnie napinając mięśnie brzucha. UWAGA: Staraj się nie pracować nadmiernie szyją, a także nie podrzucaj piłki zbyt wysoko, kilka cm zupełnie wystarczy.
1 seria, 15 powtórzeń

Ale należy pamiętać, że niejako warunkiem koniecznym, jest obecność we krwi dopaminy i endorfin. Ich stężenie jest najwyższe po intensywnym treningu, więc powyższy program należałoby wykonywać na sam koniec treningu.

 

coregasm

Comments

comments

Fitness kuchnia

One Comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.