0

Dadbod – krótki poradnik jak uzyskać tatusiową sylwetkę

Martwisz się, że nie masz kratki na brzuchu? Zamiast na siłownię wolisz iść na piwo?
Uśmiechnij się i otwórz kolejną puszkę. ABSy nie są już seksowne. Teraz cały internet oszalał na punkcie „dadbod”, czyli tatusiowego ciała.
Po czym je poznać? Po chudych rękach, lekko zwisających piersiach i nieodzownym, „ciążowym” brzuchu. Podobno sporo kobiet taką sylwetkę uważa za bardziej seksowną bo jest „bardziej naturalna”.

dadbod

swr3.de

A skoro tak, to prezentujemy kilka porad jak uzyskać taką sylwetkę:
1) Nie jedz białka lub jedz go bardzo mało – białko jest podstawowym budulcem mięśni, a przecież nie chcemy stalowych ramion i tytanowej klatki.
2) Pij piwo – alkohol zawiera dużo pustych kalorii i powoduje aromatyzację testosteronu do estrogenu – piersi od tego lepiej rosną.
3) Trenuj! ale tylko na ławeczce poziomej i tylko wyciskanie (najlepiej na rekord) – klatka to jedyne mięśnie które zasługują na trening siłowy. Koniecznie pomijaj nogi. Nie chcemy proporcjonalnej sylwetki.
4) Kup orbitrek i postaw w sypialni – świetne urządzenie do aerobów (a jak wiadomo, to właśnie one palą tłuszcz), które daje ci poczucie trenowania podczas gdy wszystko kręci się praktycznie samo.
5) Jedz węglowodany (proste) – najlepiej w postaci pizzy i to koniecznie chwilę przed snem (wskazane popicie piwem)
6) Jedz przekąski, dużo przekąsek – mogą być słone paluszki, słone chipsy… i najlepiej wszystko co słone. Im więcej wody zatrzyma twój organizm tym brzuch będzie się bardziej trząsł. Na takim efekcie nam zależy.

Skoro już to wiecie to teraz do boju po #Dadbod! 😉

ps. wpis ma charakter ironiczny 😉

Comments

comments

Fitness kuchnia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.