1

Kawowe naleśniki

Kolejny pomysł na niecodzienne śniadanie: naleśniki z mąki migdałowej z nadzieniem kawowym.

Wartości odżywcze (na 100g):
Energia: 164 kcal
Białko: 11,3 g
Tłuszcz: 12,1 g
Węglowodany: 5 g

Składniki:
Naleśniki:
1 szklanka mąki migdałowej
1 jajko
1,5 szklanki mleka migdałowego
1 łyżeczka oliwy z oliwek

Nadzienie:
150 g chudego twarogu
50 ml syropu 0 kcal o smaku Mocha (http://guiltfree.pl/wszystkie-kategorie/825-skinny-syrups-mocha-kawowy-syrop-0kcal.html )

Przygotowanie:
Naleśniki:
W blenderze wymieszaj jajko i szklankę mleka. Następnie dodawaj na zmienę mąkę i mleka aż do uzyskania konsystencji śmietany. Smaż z każdej strony aż się lekko zarumienią.

Nadzienie:
Włóż twaróg do miski i wlej syrop. Dokładnie wymieszaj widelcem. Gotowe.

Całość:
Rozłóż naleśniki na płaskiej powierzchni a następnie na krawędzi nałóż trochę nadzienia. Zwiń zaczynając od krawędzi z nadzieniem. Gotowe naleśniki można posypać drobną kawą rozpuszczalną do smaku.

Naleśniki kawowe light

Testowany przez nas syrop (http://guiltfree.pl/wszystkie-kategorie/825-skinny-syrups-mocha-kawowy-syrop-0kcal.html) nie zawiódł smakiem. Jednak sporym rozczarowaniem jest jego konsystencja. Mówiąc o syropie, spodziewamy się raczej czegoś o konsystencji syropu klonowego, natomiast syrop ten jest dosyć wodnisty, co sprawia, że ciężko go użyć jako np. polewę do deserów.
Wracając do smaku: jest bardzo kawowy, niezbyt słodki i z przyjemnym orzechowym posmakiem. Funkcji jako polewa na pewno nie spełni ale nadaje się idealnie jako składnik napojów czy mas do deserów.

Nasza ocena: 4-/5

 

fot. fitnesskuchnia.pl

Comments

comments

Fitness kuchnia

One Comment

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.