0

Niskokaloryczny deser budyniowy

Dzisiaj pomysł dla tych, dla którzy muszą lub chcą, trzymać się kurczowo dziennej ilości kalorii.
Testujemy deser budyniowy o obniżonej kaloryczności.

Wartości odżywcze (porcja):
Energia: 208 kcal
Białko: 1,8 g
Tłuszcz: 1,5 g
Węglowodany: 24,5 g

Składniki:
1 Budyń pistacjowy zero cukru (http://guiltfree.pl/wszystkie-kategorie/536-budyn-zero-cukru-zero-tluszczu-pistacja.html?fitnesskuchnia)
1 Budyń waniliowy zero cukru (http://guiltfree.pl/wszystkie-kategorie/386-budyn-waniliowy-zero-cukru-zero-tluszczu-o-obnizonej-kalorycznosci.html?fitnesskuchnia)
15 g niesłodzonego musli
15 g borówek amerykańskich
800 ml mleka odtłuszczonego

Przygotowanie:
Każdą z torebek budyniu rozrób trzepaczką z 400 ml zimnego mleka i odstaw na 2 minuty.
Następnie do wysokiej szklanki nakładaj na przemian budyń waniliowy i pistacjowy, oddzielając jeden od drugiego warstwą musli.
Na wierzch dodaj kilka borówek.

Podsumowanie testów: o ile w budyniu pistacjowym, jest wyczuwalny lekko nienaturalny smak, o tyle budyń waniliowy nie odbiega zupełnie od „tradycyjnego” budyniu. Konsystencja i gęstość w obydwu przypadkach są dokładnie takie jak można oczekiwać po budyniu.
Ocena: 4,5/5

budyń niskokaloryczny

fot. fitnesskuchnia.pl

Comments

comments

Fitness kuchnia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.