0

Suplementacja przy treningu

Od wczoraj dostałem masę wiadomości z pytaniem o suplementację, więc postanowiłem napisać krótki post na ten temat.

Oczywiście zaznaczam, że nie ma magicznych suplementów, które odwalą całą ciężką robotę za was. Suplementy służą jedynie do uzupełniania braków w diecie i ewentualnie wspomaganiu niektórych procesów.

Sama suplementacja oczywiście nie jest stała i zmienia się w ciągu roku, w zależności od fazy treningu. Natomiast tak wyglądała ona u mnie ostatnio, na redukcji:

brzucheł_BW

1) Przedtreningowo S.A.W. (jak już kompletnie nie mam siły trenować, inaczej staram się unikać)
http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=216&produkt=26803

2) Podczas treningu (do picia z wodą)
-Vitargo http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=216&produkt=551
-BCAA http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=216&produkt=25661
-Glutamina http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=216&produkt=766

3) Po treningu:
-Białko (ostatnio moim ulubionym jest wołowe Emotikon wink )http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=216&produkt=29724
-Kreatyna (najprostszy, najtańszy monohydrat)http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=216&produkt=27067

4) W okresie redukcji
‪#‎Spalacz‬ tłuszczu: http://www.sfd.pl/sklep/prdir.aspx?pid=216&produkt=31153

Dodatkowo przez cały czas tran i witaminy.

fot. Aga Mikłaszewicz Make-up & Foto

 

Comments

comments

Fitness kuchnia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.